See kord tuli auto all ennast ringi keerata ja heita pilk tagumisele otsale. Kus need pidurid on – ratta ära võtmisega pole siin midagi teha. Kõik on teadupärast põhja all.
Piduri klotsidel tundub potensiaali olevat. Aga kuidas on lahendatud Jaguaril käsipidur/seisupidur? Kahjuks keerulisem olukord. Selgub, et selleks on eraldi klotsid, mis asuvad supportite peal. Antud olukorras täpselt nii põhja ja supporti peal, et ligi sinna ei pääse.
Tehase juhend käsib piduri remondiks/hoolduseks tagasild ära võtta. Järsku saame ikka kuidagi teisiti see kord :/
Käsipiduri rakendamiseks tõmmatakse ühe trossiga kokku kaks hooba. Need tõmbavad piduritel käsipiduri klotsid kokku. Muidu pääseksime kindlasti kergemalt, kui piisaks vaid trossi üpingutamisest, mis käib juhi istme juures põhja all.
Praegusel juhul annavad aga käsipiduri juht hoovad juba nii palju liikuma, et rõhuvad vastu keskel olevad differentsiaali korpust. Sellega võib piiratuks saada ka pidurdusjõud… vaatame mis saab. Esialgu proovin trossi pingutust ja uurida kui palju liikumismaad juhthoobadele veel jääb.
Värsked kommentaarid