Kätes rool, nii auto maanteel lendab. Roolilatt on taas komplektne ja auto küljes kinni. Täna saabus kauaoodatud roolilati sisendvõlli tihend, mis lekkis nagu mahlakask. Seda oli märgata siis kui kogu latt oli ära puhastatud. Esimene nire tuli just sealt.
Tihendi välja võtmine käis päris lustaka nipiga. Roolivõimendi reservuaari tulevasse madalsurve voolikusse lasta kompressoriga loomingulised 6-8 bar ja tihend vupsab peale splindi eemaldamist võlli ümbert nagu šampuse pudeli kork. Vana tihend oli päris kulunud. Seda ilmestas selle võrdlus uuega. Nüüd kui uus tihend on paigaldatud, tolmukaitse plekk peal ja rooli gardaan ühendatud saab ära teha ka rooli õhutamise protseeduuri. Kõige ägedam ja vähima mustusega too – rooli keeramine ühele ja teisele poole.
Eelnevalt oli vaja auto pukkidele tõsta. Ennekõike esisild. Kuna on plaan edasi tegeleda käsipiduriga siis siin juures läks kogu auto pukkidele. Dextron II tuli taas reservuaari valada ja rooli keerama hakata. Kui reservuaaril kaas maas siis rooli mõlemale poole lõppu keerates on kuulda mulinat. Sellega väljub õhk süsteemist. Nii, et umbes 10 korda rooli sinna – tänna ja pool liitrit vedelikku mahtus sisse. Nüüd tundub, et rohkem ei mahu ja kõige tähtsam – ei leki!! Võit!
Värsked kommentaarid