Jaguar XJ6 Series 2

Classic Jaguar. The XJ6 Series 2

  • Galerii
  • Tehnilised andmed

20.01.2021

“Minemise peal”. Pikemalt kapoti all toimetades jäävad silma ka vead, mis esmapilgul tööde nimekirja ei saanud.

Jahutusvedeliku voolik / salongi radika alumine voolik hoidis vedelikku veel viimaseid päevi. Suvine väljasõit oleks lõppenud pahva tossuga kapoti alt. Voolikul oli sälk sees ja see vajas kindlalt väljavahetamist. Siin kohal sobis asenduseks ka kohalikust auto poest saadud voolik. Tööde käigus läks vahetusse ka sama vooliku jätk peale keskset vaakumklappi (reguleerib salongi liikuva vedeliku voolu). Siin tuleb nuputada kuhu on kadunud ja kust kohast peaks tulema seda juhtiv vaakumvoolik? – Ajalugu vaikib..

Väline ilme muutus uudsemaks uute kojameestega. 14″ juhipoolne ja 15″ kõrvalistuja poolne.

Natuke selgust ka mootori väljanägemisse. Kindlasti tuleb kõik originaalosad säilitada. Antud juhul ei ole mootoril küljes kolmandat käivituskarburaatorit. Selle pärast oli hetkel kasutu ka kuumaõhu kanal üle mootori. Samuti olid kasutult ees mõned kliima kompressori voolikud. Kliima renoveerimine jääb hetkel viimaseks osaks kogu auto projektis. Seniks lähevad need osad kenasti kasti hoiule ja kapoti alt ära. TUlemuseks sai kütus otse voolamise võimaluse (enne liikus ümber kliima toru – kütuse jahutamise eesmärk)

Väike “moderniseerimine” eeldusel, et osad säilitatakse ja neid on võimalik hiljem taas tagasi paigaldada.

Post navigation

24.01.2021 → ← 15.01.2021

Related Posts

10.03.2022 “Kütusepaak – ta on tagasi!”

Kaua oodatud keevitustöö sai tänaseks lõpuks valmis. Tulemus tundus korralik. Minu teha jäi kruntimine ja roostekaitse. Muiduga olid näpud ammu oodanud mõne Jaguari kütusepaagi mutri keeramist. Hakkasin kohe peale 🙂 […]

14.01.2022 “Mootorist”

Mootorist kuu aja jooksul detsembrist jaanuarini Karter on lõpuks taas mootori küljes. Juhuu. Väike keevitusdefekt tuli ära parandada ja see võttis kahjuks pikemalt aega. Karteri tihendid ja tihendisilikoon peale kantud […]

08.07.2021

Siit ju tilgubki õli. Tõsine avastus. Üks andur, oli kuumaga õli lekkima hakanud. Andur, mida siiani ei ole ühendanud ja ilma milleta kõik näidukid ka töötavad. Asub ta paremal pool […]

10.06.2021

On õige õli aeg. 66 000km odomeetril (ei tea küll mitmes ring) aga 10W40 oli mootorit loputanud juba piisavalt (~2000 km) Lekkeid oli palju, mille esialgset kohta kohe ei märganud. […]

Recent Posts

29.01.2023 Käsipiduri reguleerimine

See kord tuli auto all ennast ringi keerata ja heita pilk tagumisele otsale. Kus need pidurid on – ratta ära võtmisega pole siin midagi teha. Kõik on teadupärast põhja all. […]

More Info

28.01.2023 21:21 Roolilatt 2.0 “Tehtud”

Tänase seisuga legendaarne roolilatt uuesti remonditud ja taas kõhu alla tagasi keeratud. Viga ilmnes juba eelmisel suvel kui latile esimene renoveerimine tehti. Kuu aega sõitu ja sama [...]

More Info

10.09.2022 “Timing is Everything” – ignition timing

Miks küll see 4,2 ei anna endale väärilist jõudu välja?? Küll turtsub, küll paugub kõrgematel pööretel. Kõike on proovitud. Uusi karburaatori düüse. Küll on keeratud segu siia-sinna rikkamaks ja [...]

More Info

12.03.2022 “Unavailable – No longer manufactured”

Valades viimast liitrikest jahutusvedeliku mootorisse sai ilmsiks fakt – radiaator lekib. Kuskilt ülevalt vähemalt kindlasti. Saab tõdeda, et seda ei oleks nüüd küll vaja olnud. MIs seal [...]

More Info

Rubriigid

  • antenn
  • enne taastamist
  • esisilla šarniirid
  • gaasihoovastik
  • jahutusvedelik
  • karburaator
  • karburaatorite puhastamine
  • kaugtuled
  • kickdown cable
  • kiirendus
  • kojameeste relee
  • kõlarid
  • koonusfiltrid
  • kütuse pump ja reaktiivvardad
  • kütusepaagi puhastamine
  • kütusetaseme andur
  • mootor
  • mootori käivitamine
  • pidurid
  • pildid
  • põhjaalune
  • radiaator
  • rattad
  • roolilatt
  • signaali pasun
  • sisu puhastamine
  • summuti
  • süüde
  • tagasild
  • TÜV
  • Uncategorized
  • uued esituled
  • visco sidur

Otsi

Värsked postitused

  • 29.01.2023 Käsipiduri reguleerimine
  • 28.01.2023 21:21 Roolilatt 2.0 “Tehtud”
  • 10.09.2022 “Timing is Everything” – ignition timing
  • 12.03.2022 “Unavailable – No longer manufactured”
  • 10.03.2022 “Kütusepaak – ta on tagasi!”

Värsked kommentaarid

  • LightningRoulette-slot.com, 16.10.2020
  • Hello World! https://apel.top/go/gu4winrshe5dgoju?hs=1468b065f7ad288281e035c1764c31bf&, 16.10.2020
  • Hello World! https://apel.top/go/gu4winrshe5dgoju?hs=7a11f08530b63adb9af9be329025f862&, 17.10.2020
  • http://casino-affiliate-programs-review.com, 16.10.2020
  • https://www.365casino-affiliate-programs.com, 17.10.2020

Sildid

20w50 aku andur bensiini paak comma esimene sõit esisilla šarniirid gaasihoovastik gaasipedaal istmete parandamine jahutusvedeliku voolikud karburaator karter keevitamine kere klapikamber kojamehed konditsioneeri voolikud koonusfilter kuumaõhu kanal kütuse paagi leke kütusepaak mootori õli mootor töötab naha hooldus nahkistmed piduri peasilinder piduri sadul radiaator rattad rattamutrid registrinumber rehvid remontkomplekt roolilati sisendvõlli tihend roolilatt speedster summuti support tagasild tagasilla õli toyo vaakumi voolikud õli õlivahetus
märts 2023
E T K N R L P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« jaan.    

Arhiiv

  • jaanuar 2023
  • september 2022
  • märts 2022
  • jaanuar 2022
  • detsember 2021
  • november 2021
  • september 2021
  • juuli 2021
  • aprill 2021
  • märts 2021
  • veebruar 2021
  • jaanuar 2021
  • detsember 2020
Powered by WordPress | teemacats456