Jaguar XJ6 Series 2

Classic Jaguar. The XJ6 Series 2

  • Galerii
  • Tehnilised andmed

14.01.2022 “Mootorist”

Mootorist kuu aja jooksul detsembrist jaanuarini

Karter on lõpuks taas mootori küljes. Juhuu. Väike keevitusdefekt tuli ära parandada ja see võttis kahjuks pikemalt aega. Karteri tihendid ja tihendisilikoon peale kantud sai läbi suure pressimise karteri omale kohale.

Esisilla tala tuli pika kangutamisega samuti omale kohale tagasi. Ühendatud roolilatt ja mootori käpad, võis robustse mootori tõstmise tala eemaldada. Ruumi on nüüd palju rohkem ja mutrite-poltide tagasi keeramine sai alata. Liiga pikalt (3 kuud) lahti olnud auto puhul juhtub, et kõik poldid ja mutrid ei leia kohe endale õiget kohta 🙂 Mälu juba petab 🙂

Roolilatt tuli taastamisest ja on nüüd vinks-vonks. MIngid tihendid olid mul ka olemas, kahjuks võib roolilati taastamisel arvesse võtta et vana auto puhul uued originaal mõõdus puksid ja tihendid ei pruugi nii efektiivsed olle. Samuti on kulunud ja osad võllid või siis need freesitakse uuesti üle. Sellega koos loodi ka vastavasse mõõtu uued puksid/tihendid. Pikemat selgitust ei jagatud.

Peale karteri paigaldamist oli õige hetk külge keerata roolilatt (vahetult enne tala tagasi tõstmist oli ligipääs kõikidele kinnituskohtadele hea. Töö läks kiirelt.

Klapikambri kaaned tuli ka korra maha võtta. Tihendid olid tellitud ja väikest leket kaante vahelt oli märgata.. Töö oli rahuilik ja andis ka palju infot mootori mineviku kohta.

Kaaned oli ilma kinnituspoltideta võimalik kenasti puhtaks teha ja ära poleerida. Mõneks ajaks nüüd säravad. Välja tuli üllatus väljalaske poolelt. Neljanda silindri klapiesaga oli midagi kunagi juhtunud. Pesasid on võimalik küll vahetada aga siin oli jäätud see tegemata. Antud pesa ääre murdumine on teadmameeste poolt selgitatuna mootori ülekuumenemise tagajärg. Nende mootorite puhul ei ole see ka ime. Korra oma pikas elus on nad ikka korra üle kuumenenud 😀 Tundub aga et selline murdumine hetkel mootori tööd ei sega ja siit süvitsi mootori lahti võtmisega jätkata ei olnud plaan. Nii et kaaned puhtaks, tihendid vahele ja kokku. Kõik hea.

Post navigation

22.01.2022 “Pidurid ja paak” → ← 13.12.2021

Related Posts

08.07.2021

Siit ju tilgubki õli. Tõsine avastus. Üks andur, oli kuumaga õli lekkima hakanud. Andur, mida siiani ei ole ühendanud ja ilma milleta kõik näidukid ka töötavad. Asub ta paremal pool […]

10.06.2021

On õige õli aeg. 66 000km odomeetril (ei tea küll mitmes ring) aga 10W40 oli mootorit loputanud juba piisavalt (~2000 km) Lekkeid oli palju, mille esialgset kohta kohe ei märganud. […]

20.01.2021

“Minemise peal”. Pikemalt kapoti all toimetades jäävad silma ka vead, mis esmapilgul tööde nimekirja ei saanud. Jahutusvedeliku voolik / salongi radika alumine voolik hoidis vedelikku veel viimaseid päevi. Suvine väljasõit […]

12.01.2021

Kätes rool, nii auto maanteel lendab. Roolilatt on taas komplektne ja auto küljes kinni. Täna saabus kauaoodatud roolilati sisendvõlli tihend, mis lekkis nagu mahlakask. Seda oli märgata siis kui kogu […]

Recent Posts

12.03.2022 “Unavailable – No longer manufactured”

Valades viimast liitrikest jahutusvedeliku mootorisse sai ilmsiks fakt – radiaator lekib. Kuskilt ülevalt vähemalt kindlasti. Saab tõdeda, et seda ei oleks nüüd küll vaja olnud. MIs seal [...]

More Info

10.03.2022 “Kütusepaak – ta on tagasi!”

Kaua oodatud keevitustöö sai tänaseks lõpuks valmis. Tulemus tundus korralik. Minu teha jäi kruntimine ja roostekaitse. Muiduga olid näpud ammu oodanud mõne Jaguari kütusepaagi mutri keeramist. [...]

More Info

24.02.2022 “Parempoolne kütusepaak”

Pidulikul lipupäeval sai küljest lõpuks ka parempoolne kütusepaak. Aega läks vahelduva eduga oma nädal. Lihtsalt niivõrd “nigla” töö, mida järjest ei kannatanud ette võtta 😀 Esmalt [...]

More Info

26.01.2022 “Roolilatt ja muud vidinad”

Saabus kena pakike Saksamaalt, kus nii mõnigi hea vidin Jaguarile sees. Nõnedki jupid olin ammu unustanud. Nüüd oli karbi avamisel täitsa põnev avastamiserõõm. Roolilati paigaldamisel jäi hinge [...]

More Info

Rubriigid

  • antenn
  • enne taastamist
  • esisilla šarniirid
  • gaasihoovastik
  • jahutusvedelik
  • karburaator
  • karburaatorite puhastamine
  • kaugtuled
  • kickdown cable
  • kojameeste relee
  • kõlarid
  • koonusfiltrid
  • kütuse pump ja reaktiivvardad
  • kütusepaagi puhastamine
  • kütusetaseme andur
  • mootor
  • mootori käivitamine
  • pidurid
  • pildid
  • põhjaalune
  • radiaator
  • rattad
  • roolilatt
  • signaali pasun
  • sisu puhastamine
  • summuti
  • tagasild
  • TÜV
  • Uncategorized
  • uued esituled
  • visco sidur

Otsi

Värsked postitused

  • 12.03.2022 “Unavailable – No longer manufactured”
  • 10.03.2022 “Kütusepaak – ta on tagasi!”
  • 24.02.2022 “Parempoolne kütusepaak”
  • 26.01.2022 “Roolilatt ja muud vidinad”
  • 22.01.2022 “Pidurid ja paak”

Värsked kommentaarid

    Sildid

    amordid auto väljast enne taastamist esiots ilma numbrita esisild esisilla šarniirid gaasihoovastik jahutusvedelik jahutusvedeliku voolikud jahutusventilaator karburaator karburaatori detailid kaugtulede lüliti kaugtulede relee kickdown cable kojameeste relee koonusfilter kõlarid kõlarite juhtmed kütuse paak kütuse taseme anduri taastamine mootori käivitamine mootori õli põhja seisukord rattad reaktiivvardad rehvid salongi pilt salongi puhastamine salongi puhastus segu nõel signaali pasun summuti süüte järjestus taastatud kojameeste relee tagasilt tagumine iste toyo uued mootori rihmad uued tuled uus kütusepump vanad kaugtuled vana kütusepump visco sidur õli
    mai 2022
    E T K N R L P
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  
    « märts    

    Arhiiv

    • märts 2022
    • jaanuar 2022
    • detsember 2021
    • november 2021
    • september 2021
    • juuli 2021
    • aprill 2021
    • märts 2021
    • veebruar 2021
    • jaanuar 2021
    • detsember 2020
    Powered by WordPress | teemacats456