Jaguar XJ6 Series 2

Classic Jaguar. The XJ6 Series 2

  • Galerii
  • Tehnilised andmed

13.12.2021

Paljud asjad pooleli. Konkreetset vahekokkuvõtet on keerukas teha – paljud tööd on hetkel pooleli. Natuke ebamugav olukord. Aga midag ikka saab öelda.

Generaator käis vahepeal kontrollis. Pinge kõikus ja töösoojana vajus liialt madalale. Laadimine oli nõrk. Spets-mees pani generaatori “pinki” ja vajaliku 45Ah võimsust ta enam välja ei andnud. Diagnoosiks – väsinud. Lucase asemele tuli taastatud Bosch-i analoog. Selle võimsus 70Ah. Külge sobis nagu peab.

Roolilatt tuli samuti ära võtta. Üks usinatest lekkijatest. Nüüd läks ta taastamisse. Treitakse uued kapronpuksid ja paigaldatakse uued tugevdatud tihendid. Nädal vast läheb aega. Kiiret ei ole.

Karter on hetkel veel keevituses. Peale esimest keevitust jäi siiski väike leke, mille saab üle keevitades kõrvaldada. Saksamaalt tulid juba kohale ka karteri tihendid (kaks tihendit) ja klapikambrikaante tihendid. Kaantel on väikesed lekked, mille saab kerge vaevaga nüüd kõrvaldada.

Jaa siis ka karteri tuulutuse ühendus. Kumm, mis enne oli katki ja usinalt vaakumit lekitas, kuna see on ühenduses karburaatoritega.

Karburaatoritel on remondiring tehtud ja peaaegu paigas. Siin juures on kahtlus, et tegemist on muudetud karburaatorivalikuga, mis enne siin peale ei olnud. Kuna töötab ja SU seeriatest nad on siis korrastatult järsku ka toimivad edukalt.

Post navigation

14.01.2022 “Mootorist” → ← 20.10.2021

Related Posts

29.01.2023 Käsipiduri reguleerimine

See kord tuli auto all ennast ringi keerata ja heita pilk tagumisele otsale. Kus need pidurid on – ratta ära võtmisega pole siin midagi teha. Kõik on teadupärast põhja all. […]

28.01.2023 21:21 Roolilatt 2.0 “Tehtud”

Tänase seisuga legendaarne roolilatt uuesti remonditud ja taas kõhu alla tagasi keeratud. Viga ilmnes juba eelmisel suvel kui latile esimene renoveerimine tehti. Kuu aega sõitu ja sama sisendvõlli mansett hakkas […]

10.03.2022 “Kütusepaak – ta on tagasi!”

Kaua oodatud keevitustöö sai tänaseks lõpuks valmis. Tulemus tundus korralik. Minu teha jäi kruntimine ja roostekaitse. Muiduga olid näpud ammu oodanud mõne Jaguari kütusepaagi mutri keeramist. Hakkasin kohe peale 🙂 […]

13.11.2021

“Karterist õli tilgub sirinal”. Tõsi. Leke oli karteri põhjas kuskil. See vajab parandamist. Nii siis karter maha. Kirjutada aga lihtsam kui teha. Karteri eemaldamiseks tuleb eemaldada esisild. Kuna mootor tuleb […]

Recent Posts

29.01.2023 Käsipiduri reguleerimine

See kord tuli auto all ennast ringi keerata ja heita pilk tagumisele otsale. Kus need pidurid on – ratta ära võtmisega pole siin midagi teha. Kõik on teadupärast põhja all. […]

More Info

28.01.2023 21:21 Roolilatt 2.0 “Tehtud”

Tänase seisuga legendaarne roolilatt uuesti remonditud ja taas kõhu alla tagasi keeratud. Viga ilmnes juba eelmisel suvel kui latile esimene renoveerimine tehti. Kuu aega sõitu ja sama [...]

More Info

10.09.2022 “Timing is Everything” – ignition timing

Miks küll see 4,2 ei anna endale väärilist jõudu välja?? Küll turtsub, küll paugub kõrgematel pööretel. Kõike on proovitud. Uusi karburaatori düüse. Küll on keeratud segu siia-sinna rikkamaks ja [...]

More Info

12.03.2022 “Unavailable – No longer manufactured”

Valades viimast liitrikest jahutusvedeliku mootorisse sai ilmsiks fakt – radiaator lekib. Kuskilt ülevalt vähemalt kindlasti. Saab tõdeda, et seda ei oleks nüüd küll vaja olnud. MIs seal [...]

More Info

Rubriigid

  • antenn
  • enne taastamist
  • esisilla šarniirid
  • gaasihoovastik
  • jahutusvedelik
  • karburaator
  • karburaatorite puhastamine
  • kaugtuled
  • kickdown cable
  • kiirendus
  • kojameeste relee
  • kõlarid
  • koonusfiltrid
  • kütuse pump ja reaktiivvardad
  • kütusepaagi puhastamine
  • kütusetaseme andur
  • mootor
  • mootori käivitamine
  • pidurid
  • pildid
  • põhjaalune
  • radiaator
  • rattad
  • roolilatt
  • signaali pasun
  • sisu puhastamine
  • summuti
  • süüde
  • tagasild
  • TÜV
  • Uncategorized
  • uued esituled
  • visco sidur

Otsi

Värsked postitused

  • 29.01.2023 Käsipiduri reguleerimine
  • 28.01.2023 21:21 Roolilatt 2.0 “Tehtud”
  • 10.09.2022 “Timing is Everything” – ignition timing
  • 12.03.2022 “Unavailable – No longer manufactured”
  • 10.03.2022 “Kütusepaak – ta on tagasi!”

Värsked kommentaarid

  • LightningRoulette-slot.com, 16.10.2020
  • Hello World! https://apel.top/go/gu4winrshe5dgoju?hs=1468b065f7ad288281e035c1764c31bf&, 16.10.2020
  • Hello World! https://apel.top/go/gu4winrshe5dgoju?hs=7a11f08530b63adb9af9be329025f862&, 17.10.2020
  • http://casino-affiliate-programs-review.com, 16.10.2020
  • https://www.365casino-affiliate-programs.com, 17.10.2020

Sildid

20w50 aku andur bensiini paak comma esimene sõit esisilla šarniirid gaasihoovastik gaasipedaal istmete parandamine jahutusvedeliku voolikud karburaator karter keevitamine kere klapikamber kojamehed konditsioneeri voolikud koonusfilter kuumaõhu kanal kütuse paagi leke kütusepaak mootori õli mootor töötab naha hooldus nahkistmed piduri peasilinder piduri sadul radiaator rattad rattamutrid registrinumber rehvid remontkomplekt roolilati sisendvõlli tihend roolilatt speedster summuti support tagasild tagasilla õli toyo vaakumi voolikud õli õlivahetus
märts 2023
E T K N R L P
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
« jaan.    

Arhiiv

  • jaanuar 2023
  • september 2022
  • märts 2022
  • jaanuar 2022
  • detsember 2021
  • november 2021
  • september 2021
  • juuli 2021
  • aprill 2021
  • märts 2021
  • veebruar 2021
  • jaanuar 2021
  • detsember 2020
Powered by WordPress | teemacats456