Miks küll see 4,2 ei anna endale väärilist jõudu välja?? Küll turtsub, küll paugub kõrgematel pööretel. Kõike on proovitud. Uusi karburaatori düüse. Küll on keeratud segu siia-sinna rikkamaks ja lahjemaks. Tulemus ei ole palju muutunud. GPS baasil äpiga mõõdetud viimane kiirendus 17,7sekudit 0 – 100km/h 🙁
Järsku on mõni silinder liiga “hõre”. KOmpressioonide mõõtmine näitas, et kõik on OK. Üpris ühtlaselt jaotusid surved 9bar juurde. Seega peab süttima, kus ta pääseb.
Tehase andmed pakuvad kiirenduseks 12,6sekundit 0- 100km/h. Üks päev võtsin ette ja alustasin sealt, kus alustatud sai ka alguses – süüde. Digitaalne jagaja on ju eelprogrammeeritud graafikuid täis. Nende proovimisega polegi palju tegelenud.
Seega läks graafik nr. 2. (enne oli nn nr. 0). Tundub, et see aitas kuna mootor käivitus palju erksamalt. Ja erksuse vahe oli märgata. Eks seda tajub rohkem siis kui oled eelneva aja kulgenud 18 sekundi võimsusel.
Uus graafik andis hea lootuse. Lisaks tuli panna paika stroboga süütenurk. Kui järgida tehase nõuet 8 kraadi siis ei tahtnud mootor taas mitte kohe käia. Keerates tunnetuse järgi, sai parimaks 12 kraadi. Jõudlus oli ka selles positsioonis parim. Kõik süütega seoses üle vaadatud ja erinevaid kaarte lisaks proovitud tundus, et nn nr. 2 oligi see parim. Tulemuseks 13,1sekundit 0-100kmh. Väga hea!
Valitud graafik lõpetab maksimaalselt süüte pööramise 3000p juures. Tundub, et nii madalapöördeline mootor tahabki kasutada rohkem madalat momenti ja mitte viimastel pööretel räusata.
Värsked kommentaarid