Eelmine õhtu lõppes vasema esipiduri ülekuumenemisega. Pidur oli juba õhutamisest alates uimasem kui parem poolne. Lootuses, et järsku hakkab ikka liikuma jäi ta lahti võtmata. Põhimõtteliselt liikus ja ajaga lasi ennast ikka kettast lahti. Seda oli ilmselt liiga vähe, et tekitas siiski suure kuumenemise. Koopast ajas sinist tossu ja õhkkond tundus väga nukker.
Tuli ette võtta remontkomplekti paigaldamine. Alvadist sai järgmiseks päevaks vajaliku komplekti. Kahjuks oli suure kuumuse käes ära sulanud ka alles vahetatud ülemise sharniiri tolmukate – seega läks ka too vahetamisse.
Mõlemad jupid ka saabusid ja vahetamine sujus libedalt. Näha oli et pidurid olid kunagi siis kui auto viimast korda sõitis just vahetatud. Klotsid olid päris paksud ja kolvid, tihendid täitsa värsked. Kuid mis kinni, see kinni. Tuleb panna uued. Nii sai ja järgmiseks päevaks jääb vaid õhutamine.
Värsked kommentaarid